Extra Glans

2021-05-30T18:46:17+00:00

Extra Glans

Het is niet zo’n vrolijke lente als anders. Caparol helpt om er tóch nog iets van te maken.

Extra Glans

Lieve, dappere Nederlander…

2021-05-30T18:59:45+00:00

Lieve, dappere Nederlander…

Covid-19 joeg menig tv-adverteerder de stuipen op het lijf. STER maakte van de nood een deugd en stelde de vrijgekomen zendtijd gratis ter beschikking van brancheorganisaties. Samen met Techniek Nederland maakten we dankbaar gebruik van dat sympathieke gebaar. In no-time stelden we een crew en een […]

Spoorslags

2021-06-11T07:22:23+00:00

Spoorslags

Met een trein van Stadler Rail reis je héél comfortabel. Iedere dag opnieuw. Maar dat gaat niet vanzelf. Onderhoud en reparatie zijn onmisbaar om ervoor te zorgen dat die treinen ook morgen weer rijden. En overmorgen. BxHxD maakte een corporate film over de mensen die het mogelijk maken.

[…]

Boek van het Jaar

2021-06-11T07:23:23+00:00

Boek van het jaar

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) bekijkt en beoordeelt het mooiste, beste en meest effectieve reclamewerk van Nederland. Al dat werk komt ieder jaar samen in een kloek boek. Samen met de SAN bedenkt BxHxD jaarlijks het thema; vervolgens interviewen we de hoofdrolspelers en schrijven we […]

Circulaire ambities

2021-05-30T18:41:55+00:00

Circulaire ambities

Grondstoffen.
Bouwmaterialen.
Energiebronnen.
We gaan ermee om alsof de aarde een bodemloze put is.
De technieksector wil Nederland gezond, veilig en duurzaam maken. Daar hoort een andere manier van bouwen en installeren bij.
Een circulaire manier.

Heel Caparol Bakt

2021-05-30T18:50:06+00:00

Heel Caparol Bakt

Om het 50-jarig jubileum te vieren, stond het voltallige Caparol-team razend vroeg op, zette de oven aan en bakte voor schilders in heel Nederland Jubileumgebak. Binnen een uur stond onze reportage online.

Verfvertrouwen

2021-06-11T07:26:16+00:00

Verfvertrouwen

Caparol maakt al bijna anderhalve eeuw verf van uitzonderlijke kwaliteit. Desondanks stelde het Duitse verfmerk zich tot enkele jaren geleden bescheiden op. Wij vonden dat Caparol die schroom maar eens van zich af moest werpen. Gebaseerd op een nieuwe brand claim onderging het merk een metamorfose.

[…]

Enter chaos

2021-06-11T07:29:46+00:00

Enter chaos

Kunstenaars moet je vooral niet vertellen wat ze wel en niet mogen doen. Maar een beetje tegengas en een kritische kanttekening hier en daar kunnen geen kwaad. Bij het nieuwe platform voor kunst en design, COHORS, denken ze er net zo over. Ze vroegen ons om zowel […]

Afscheid van aardolie

2021-06-11T07:31:29+00:00

Afscheid van aardolie

In veel muurverven wordt aardolie verwerkt. Dat moet veranderen, vindt DAW. Het bedrijf achter Caparol zet een eerste stap met de introductie van IndekoGeo. BxHxD maakte de introductiecampagne, waar deze film onderdeel van is. De IndekoGeo-campagne leverde een SAN-nominatie op.

Afscheid […]

Zorg voor ouderen

2021-06-11T07:32:53+00:00

Zorg voor ouderen

Omdat we steeds ouder worden, hebben we meer en langer zorg nodig. Zorginstellingen staan voor de uitdaging méér te doen met minder geld. Dat krijg je voor elkaar als je slim en efficiënt werkt én goed luistert naar de mensen om wie het gaat. Het belangrijke […]

Go to Top