Project Description

Lieve, dappere Nederlander…

Covid-19 joeg menig tv-adverteerder de stuipen op het lijf. STER maakte van de nood een deugd en stelde de vrijgekomen zendtijd gratis ter beschikking van brancheorganisaties. Samen met Techniek Nederland maakten we dankbaar gebruik van dat sympathieke gebaar. In no-time stelden we een crew en een cast samen die bereid en capabel waren om iets moois tot stand te brengen. De anderhalvemeter-shoot leidde tot een commercial die de technieksector in 30 seconden tijd op de kaart zet. Zorgen zijn logisch in deze zware tijd, maar de helden in de zorg, de onverstoorbare truckers én de talloze thuiswerkers kunnen rekenen op de mannen en vrouwen in de techniek.

Lieve, dappere Nederlander…

Covid-19 joeg menig tv-adverteerder de stuipen op het lijf. STER maakte van de nood een deugd en stelde de vrijgekomen zendtijd gratis ter beschikking van brancheorganisaties. Samen met Techniek Nederland maakten we dankbaar gebruik van dat sympathieke gebaar. In no-time stelden we een crew en een cast samen die bereid en capabel waren om iets moois tot stand te brengen. De anderhalvemeter-shoot leidde tot een commercial die de technieksector in 30 seconden tijd op de kaart zet. Zorgen zijn logisch in deze zware tijd, maar de helden in de zorg, de onverstoorbare truckers én de talloze thuiswerkers kunnen rekenen op de mannen en vrouwen in de techniek.